Siirry sisältöön

Henkilöstöpäällikkö hakusessa! Olisitko se sinä?

Haluatko työskennellä merenläheisessä, dynaamisessa ja hyvinvoivassa kunnassa vain puolen tunnin ajomatkan päässä pääkaupunkiseudulta? Liity osaavaan ja motivoituneeseen joukkoomme työskentelemään Iloisen Inkoon hyväksi!

Suurten mahdollisuuksien pieni kunta hakee nyt henkilöstöpäällikköä!

Inkoon tunnusmerkkejä ovat kimalteleva meri, vehreät lehdot ja rikas kulttuurihistoria. Kunnassa on noin 5 350 asukasta ja kunnan palveluksessa on noin 190 henkilöä eri aloilla.

Henkilöstöpäällikkö johtaa kunnan HR-toimintaa ja kehittää itsenäisesti henkilöstöhallinnon ydinprosesseja. Näitä ydinprosesseja ovat erilaiset henkilöstö- ja rekrytointiasiat, henkilöstön työhyvinvointia ja työssä jaksamista edistävät tukitoimet, työsuojeluasiat sekä yhteistyö luottamushenkilöiden ja ammattiyhdistysten edustajien kanssa. Henkilöstöpäällikkö on avainasemassa hyvän työpaikkakulttuurin edistäjänä, ja hän varmistaa, että yhdenvertainen kohtaaminen toteutuu kunnassamme aina jatkossakin.
Henkilöstöpäällikkö vastaa ulkoistetuista työterveyspalveluista ja palkanlaskentapalveluista.
Henkilöstöpäällikkö työskentelee kunnan keskushallinnossa ja on kunnan johtoryhmän jäsen.

Mitä me tarjoamme?
Henkilöstöpäällikön tehtävä on monipuolinen, itsenäinen ja kehittävä.
Kunta työnantajana tarjoaa paikan hyvän yhteishengen omaavassa, osaavassa ja energisessä tiimissä, hyvät työkalut sekä mahdollisuudet etätyöskentelyyn. Suhtaudumme myönteisesti koulutukseen, joka antaa tukea työskentelyyn ja edistää henkilökohtaista kehitystä. Monipuoliset työterveyshuollon palvelut ja vuosittainen ePassi-etu tukee henkilökohtaista työhyvinvointia.

Kuka sinä olet?
Henkilöstöpäällikön tehtävänä on johtaa ja kehittää HR-toimintaa, ja tässä annamme erittäin suurta painoarvoa persoonallisuudelle, työasenteelle ja sitoutumiselle henkilöstöasioihin.
Toivomme, että työskentelet strategisesti ja tavoitteellisesti kunnan tulevien henkilöstöasioiden parissa, olet aktiivinen ja luova, ja omaat kyvyn pohtia sekä kokonaisuuksia että yksityiskohtia. Olet havainnoiva ja yhteistyökykyinen sekä organisaation sisällä että ulkoisesti. Sinulla tulee olla hyvät valmiudet viestiä sekä suullisesti ja kirjallisesti.

Viran kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja kokemus henkilöstöhallinnosta. Kielitaitovaatimuksena on vähintään erinomainen kielitaito yhdessä ja hyvä kielitaito toisessa kotimaisessa kielessä. Kuntamme on kaksikielinen ja pääkielenä on ruotsi, joten viranhaltija saa päivittäin toimia molemmilla kotimaisilla kielillä.
Viran menestyksellinen hoitaminen edellyttää julkishallinnon tuntemusta ja johtamiskokemusta. Virka täytetään 1.8.2023 tai sopimuksen mukaan. Virassa noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Valitun hakijan on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.KVTES:n mukaisen palkkatoiveen voi esittää.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Eija Taskinen, +358 50 380 7802 ja kunnanjohtaja Robert Nyman, +358 40 149 3762.
Odotamme hakemustasi! Viimeinen hakupäivä on 12.5 klo:12:00. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi Kuntarekryn(avautuu uuteen ikkunaan, siirryt toiseen palveluun) kautta. Pyrimme pitämään alustavat haastattelut 15.5 ja 16.5.