Siirry sisältöön

Hyvä Inkoon veden asiakas, joka on Nordean asiakas

Inkoon kunnan vesilaskutuksessa on ilmennyt häiriö, joka koskee osaa huhtikuun alussa 2026 lähetetyistä e‑laskuista.

Saamamme tiedon mukaan osa Nordean asiakkaille lähetetyistä e‑laskuista ei ole välittynyt perille pankin häiriön vuoksi ajalla 2.–7.4.2026. Tämän seurauksena laskut ovat voineet jäädä maksamatta ja siirtyä virheellisesti maksumuistutuksiin ja perintään.

Mitä tämä tarkoittaa asiakkaalle?

Miten asia korjataan?

Mitä sinun tulee tehdä?

Pahoittelemme tapahtunutta ja siitä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.